<body>

Shqipo's Virtual Mumblings

Shqipo's personal blog, about anything and nothing.

Per Bashkatdhetaret...

Note to American (or others) readers: This post will be in Albanian.

E ndjej te nevojshme te sqaroj qe arsyeja qe te gjitha shkrimet e mia ne kete blog eshte sepse kur e fillova kete blog, nuk para kisha lexues Shqiptare (te pakten qe dija une); vec nje Shqiptar kishte blogun e tij (DigitalObjective) dhe LondonLilly filloi gati ne te njejten kohe. Plus qe shoke te mije Amerikane vijne ca here e lexojne. Fatkeqesisht, s'kam arritur ende t'u mesoj Shqip atyre :)

Keshtu qe mos u merzisni nese shkruaj ne Anglisht, nuk e bej per mendjemadhsi a ku di une, thjesht per arsyet qe permenda me lart.

Labels:

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

By Blogger Lily, at 6:39 PM EDT

Besoj se askush nuk mendon se shkruan anglisht per tangerllek e ku di une Shqipo.
Gjithashtu edhe mua fillimisht nuk ma mori mendja se ndonje shqiptare do te lexonin blogun tim.    



By Blogger d, at 3:27 AM EDT

pse kush eshte ankuar?    



By Blogger eni, at 5:28 AM EDT

dihet ajo qe nuk shkruan njeri per tangerllik.po po nuk pertove shkruaji dhe blogjet e tjera qe lexon se dihet ajo qe ne bejme xhiro nga njeri blon tek tjetri..mo na lodh dhe ti mo tashi...    



By Blogger tetena, at 6:50 AM EDT

eshte llogjike, mendoj, t'i bejme pyetjen vetes ne çfare gjuhe mund te shprehemi, ne, emigrantet. Une zgjodha shqipen se me dukej qe po e harroja gjithnje e me shume, kam dashur gjithmone te shkruaj dhe, mes nesh, frengjishtja nuk eshte e njohur aq shume nga bashkatdhetaret dhe eshte e vertete qe doja t'ju flisja atyre. Per mua shqipo, mund te vazhdosh te shprehesh ne anglisht veç une do te te pergjigjem ne shqip se nuk jam sh e sigurt per anglishten time, désolé dhe me e rendesishmja eshte te vazhdosh.    



By Blogger shqipo, at 8:56 AM EDT

ok, nje sqarim per sqarimin e pasqaruar:) nuk me eshte ankuar askush, thjesht e thashe per t'i dale perpara te keqes.

faleminderit zonja e zonjusha :)    



By Blogger kastadiva, at 12:52 PM EDT

jo jo nuk merzitemi:)    



By Blogger ITS, at 3:23 PM EDT

ik ere pordhac!    



By Blogger Rich | Championable, at 6:05 AM EDT

Nuk flas shume shqip.    



By Blogger ELAIS, at 3:30 PM EDT

Mire qe na sqarove po te pakten na konfirmo edhe qe je mire se ke humbur si kripa ne det.    



By Blogger ET, at 4:09 AM EDT

wow ! post shqip ne blogun e shqipos.
i dashur shqipo, shqetesimi qe ngre ti me duket i pakuptimte per faktin se une nuk njoh ndonji autoritet ose organizem mbarekombetar qe te leshoje patenta "shqiptarizmi", per me teper bazuar se ne ç'gjuhe mban dikush ditarin e tije personal.
ps: ah te dija kinezçe.    



By Blogger eni, at 7:24 AM EDT

mire se u ktheve shqipo se kishe humb fare...    



By Blogger vj, at 1:02 AM EDT

Haha...    



» Post a Comment